Autor: Hando Sinisalu • 28. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lions 2016: kuumad teemad on tehisintellekt ja virtuaalreaalsus

Lilli Jahilo Cannes Dress
Varemgi on öeldud, et Cannes Lions on nii suur ja kõikehõlmav, et kahel festivali külastanud inimesel võivad olla täiesti erinevad kogemused. Igaühel on oma isiklik Cannes. Siit tuleb teine osa Hando Sinisalu Cannes Lionsi subjektiivsetest muljetest.

Eestlased Cannesis

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700