21. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Markus Grannenfelt: Turundajad ei tohiks unustada, et igal meediakanalil on erinev eesmärk

Markus Grannenfelt
Balticbest 2016 žürii liige räägib, kas ja mida on idufirmadel ja noorema generatsiooni turundajatel õppida traditsioonilistest marketingi võtetest ning millised on praegu trendid Soome meediamaastikul.

Sinu taust on huvitav segu meedia-, reklaami- ja startupi-maailmadest. Startupide lähenemine turundusele on aga sageli üsna erinev turunduse traditsioonilistest meetoditest. Mis on Sinu arvamus – mida on idufirmadel õppida traditsioonilistelt turundajatelt ja vastupidi?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700