Helen Külaots • 17. juuni 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Merje Sumberg jagab ekspordi õppetunde: On riike, kus logovahetus toob kaasa suuri probleeme

Merje Sumberg  

“Balteco pole saanud veel oma uut identiteeti juurutada ei Venemaal, Valgevenes ega Ukrainas, sest koostööpartneritelt tuli signaal, et nende võimude meelest on kahtlane, et firma niimoodi oma logo ja templit muudab.” - brändiuuendusest, ekspordi õppetundidest ja tippdisainist räägib Balteco turundusdirektor Merje Sumberg.

Balteco uuendas oma brändi. Räägi sellest lähemalt?, mille tegemiseks otsisime partnerit väga pikalt. Kahju on sellest, et turul on palju kodulehtede tegijaid, kuid enamik neist ei suuda tagada head disaini. Siinkohal tahan kiita Fraktalit, kellega lõpuks käed lõime ning kes suutis teha täpselt meie soovidele vastava lehe. Nõudeks oli, et koduleht peab olema maailmatasemel, sest peamine suund on eksport. Koduleht on ettevõtte esimene visiitkaart, mis peab kuvama rahvusvahelist ja head disaini. Praegu on meie leht viies keeles ning suvel tuleb juurde veel viis keelt. Kuid plaanis on veel mitmeid veebikeskkonna arendusi, millest saab rääkida siis, kui need on valmis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com