• 17.06.16, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merje Sumberg jagab ekspordi õppetunde: On riike, kus logovahetus toob kaasa suuri probleeme

“Balteco pole saanud veel oma uut identiteeti juurutada ei Venemaal, Valgevenes ega Ukrainas, sest koostööpartneritelt tuli signaal, et nende võimude meelest on kahtlane, et firma niimoodi oma logo ja templit muudab.” - brändiuuendusest, ekspordi õppetundidest ja tippdisainist räägib Balteco turundusdirektor Merje Sumberg.
Merje Sumberg
  • Merje Sumberg
Balteco uuendas oma brändi. Räägi sellest lähemalt?, mille tegemiseks otsisime partnerit väga pikalt. Kahju on sellest, et turul on palju kodulehtede tegijaid, kuid enamik neist ei suuda tagada head disaini. Siinkohal tahan kiita Fraktalit, kellega lõpuks käed lõime ning kes suutis teha täpselt meie soovidele vastava lehe. Nõudeks oli, et koduleht peab olema maailmatasemel, sest peamine suund on eksport. Koduleht on ettevõtte esimene visiitkaart, mis peab kuvama rahvusvahelist ja head disaini. Praegu on meie leht viies keeles ning suvel tuleb juurde veel viis keelt. Kuid plaanis on veel mitmeid veebikeskkonna arendusi, millest saab rääkida siis, kui need on valmis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele