• 09.06.16, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõttel tasub oma töötajate tervise eest hoolitseda

Üha enam ettevõtteid on jõudnud arusaamale, et töötajate tervise eest hoolitsemine on kasulik organisatsiooni edukaks funktsioneerimiseks ning tegu ei ole ainult töötaja eraellu puutuva teemaga. See, kui asutus näitab, et juhtkond hoolib oma inimestest, peegeldub ka töötajate lojaalsuses. Nad saavad aru, et neid ja nende tegemisi hinnatakse ja juhid soovivad inimestesse panustada – organisatsioonis nähakse laiemat pilti kui vaid igapäevane töösituatsioon.
Ettevõttel tasub oma töötajate tervise eest hoolitseda
Igapäevast tööd planeerides ei saa üle ega ümber töötajate tervisest – mis seal salata, see on nii otseses kui kaudses mõttes seotud töö efektiivsuse ning ajakorraldusega. Töötajate tervislik olukord mõjutab igapäevase töö laabumist, puudumised ja haiguslehed annavad aga tagasilööke, sest sel juhul peavad haigete kolleegide töö tegema ära teised. Selliste olukordade vähendamiseks on lihtsaim lahendus pakkuda töötajatele tervisekontrolli võimalus. Miks mitte teha selline kingitus jõuludeks või mõneks tööalaseks tähtpäevaks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele