Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Balticbesti kavasse lisandusid IT/B2B ja FMCG esinejad
Cisco Soome ja Baltikumi piirkonna turundusdirektor Saara Pietilä räägib Balticbestil IT/B2B valdkonnast, L’Oreal BalticConsumer Products divisjoni juht Nuno Ferreira teeb ettekande FMCG valdkonda 2017. aastal ees ootavast.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.