• 08.06.16, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2016

Mais 2016 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 17 minutit päevas.
Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2016
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 12 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 26 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (22.5%), ETV (21.3%) ja TV3 (15.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (16.5%), NTV Mir’i (15.7%) ja RTR Planeta (12.9%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele