• 08.06.16, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2016

Mais 2016 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 17 minutit päevas.
Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2016
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 12 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 26 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (22.5%), ETV (21.3%) ja TV3 (15.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (16.5%), NTV Mir’i (15.7%) ja RTR Planeta (12.9%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele