Just sellise provotseeriva viraalmaigulise sotsiaalkampaaniaga on hakkama saanud organisatsioon Girls Who Code, mille eesmärk on suunata IT-sektorisse rohkem naisi.

- Why girls can´t code kampaania
New Yorgis asuv MTÜ Girls Who Code on aastaid korraldanud laagreid, seminare ja muid koolitusi, et anda keskkoolitüdrukutele algteadmisi programmeerimisest ning enesekindlust end arvutimaailmas teostada. Hiljuti käivitunud kampaania pöörab tähelepanu sellele, et naiste vähesus IT-maailmas on ülemaailmne probleem, mida toidab stereotüüpne mõtlemine naiste oskamatusest arvutitega ümber käia.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.