Just sellise provotseeriva viraalmaigulise sotsiaalkampaaniaga on hakkama saanud organisatsioon Girls Who Code, mille eesmärk on suunata IT-sektorisse rohkem naisi.

- Why girls can´t code kampaania
New Yorgis asuv MTÜ Girls Who Code on aastaid korraldanud laagreid, seminare ja muid koolitusi, et anda keskkoolitüdrukutele algteadmisi programmeerimisest ning enesekindlust end arvutimaailmas teostada. Hiljuti käivitunud kampaania pöörab tähelepanu sellele, et naiste vähesus IT-maailmas on ülemaailmne probleem, mida toidab stereotüüpne mõtlemine naiste oskamatusest arvutitega ümber käia.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.