Autor: Helen Külaots • 31. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tüdrukud ei saa programmeerida, sest neil on rinnad

Why girls can´t code kampaania
Just sellise provotseeriva viraalmaigulise sotsiaalkampaaniaga on hakkama saanud organisatsioon Girls Who Code, mille eesmärk on suunata IT-sektorisse rohkem naisi.

New Yorgis asuv MTÜ Girls Who Code on aastaid korraldanud laagreid, seminare ja muid koolitusi, et anda keskkoolitüdrukutele algteadmisi programmeerimisest ning enesekindlust end arvutimaailmas teostada. Hiljuti käivitunud kampaania pöörab tähelepanu sellele, et naiste vähesus IT-maailmas on ülemaailmne probleem, mida toidab stereotüüpne mõtlemine naiste oskamatusest arvutitega ümber käia.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700