Just sellise provotseeriva viraalmaigulise sotsiaalkampaaniaga on hakkama saanud organisatsioon Girls Who Code, mille eesmärk on suunata IT-sektorisse rohkem naisi.
- Why girls can´t code kampaania
New Yorgis asuv MTÜ Girls Who Code on aastaid korraldanud laagreid, seminare ja muid koolitusi, et anda keskkoolitüdrukutele algteadmisi programmeerimisest ning enesekindlust end arvutimaailmas teostada. Hiljuti käivitunud kampaania pöörab tähelepanu sellele, et naiste vähesus IT-maailmas on ülemaailmne probleem, mida toidab stereotüüpne mõtlemine naiste oskamatusest arvutitega ümber käia.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.