Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti digiagentuur Convertal Google'i partneragentuuride topis
12.mail toimus Berliinis Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna Google partneragentuuride auhinnagala, kus ainsa Eesti agentuurina võttis auhinnakarika vastu Tartus ja Tallinnas tegutsev digitaalse turunduse agentuur Convertal.
Google'i eelmise aasta partnerprogrammi parimatele anti auhindu Ready to Rock programmi raames, millest võttis osa kokku üle 4000 agentuuri 30st EMEA riigist.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.