• 24.05.16, 14:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbesti esinejate hulka lisandusid Kristina Mažeikytė (Maxima) ja Petri Mannonen (Universal)

Maxima turundusdirektor Kristina Mažeikytė teeb 24. augustil Jurmalas toimuval Balticbestil ettekande jaekaubanduse turundusplaanist 2017, Universal Musicu Soome ja Baltikumi regiooni juht Petri mannonen räägib üritusturunduse ja meelelahutuse valdkonda ees ootavast.
Kristina Mazeikyte
  • Kristina Mazeikyte
Kristina Mažeikytė, CMO, Maxima (Leedu)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele