• 06.05.16, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Farmi kõrge ja kõikuva rasvasisaldusega täispiima lansseerimine

Farmi Piimatööstus tõi turule ehtsa, traditsioonilise, naturaalse ja võimalikult vähe töödeldud maapiima. Neil õnnestus ületootmise käes vaevleval piimaturul kindlalt oma kanda kinnitada ja tarbijate poolehoiu võita.
Farmi täispiima kampaaniareklaam
  • Farmi täispiima kampaaniareklaam
Piimarasv on piima kõige kõikuvam koostisosa ning keskmiselt sisaldab lehmapiim 4 protsenti rasva. Rasvasisaldus sõltub söödaratsioonist, laktatsioonijärgust, aastaajast, loomatõust jm. Täispiim on nagu maapiim, ainult pastöriseeritud, sest piima tervislikkus ja kvaliteet on meie jaoks väga oluline. Farmi täispiima rasvasisaldus on just selline, nagu piimal talust või farmist tulles – mõnikord rohkem, teinekord vähem, jäädes vahemikku 3,8–4,2 %.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele