• 30.03.16, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg on läbi

35% milleeniumipõlvkonnast ei vaata kunagi telesaateid lineaarselt. Nad kasutavad mitmeid erinevaid ekraane ja neid iseloomustab lojaalsuse puudumine. Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg ja mõju on läbi, nentis Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimees Alberto Canteli.
Alberto Canteli
  • Alberto Canteli
Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimehe Alberto Canteli ettekandest „Uued suunad meediaplaneerimises: kuidas toime tulla järjest lisanduvate uute kanalitega“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele