• 30.03.16, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg on läbi

35% milleeniumipõlvkonnast ei vaata kunagi telesaateid lineaarselt. Nad kasutavad mitmeid erinevaid ekraane ja neid iseloomustab lojaalsuse puudumine. Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg ja mõju on läbi, nentis Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimees Alberto Canteli.
Alberto Canteli
  • Alberto Canteli
Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimehe Alberto Canteli ettekandest „Uued suunad meediaplaneerimises: kuidas toime tulla järjest lisanduvate uute kanalitega“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele