• 30.03.16, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg on läbi

35% milleeniumipõlvkonnast ei vaata kunagi telesaateid lineaarselt. Nad kasutavad mitmeid erinevaid ekraane ja neid iseloomustab lojaalsuse puudumine. Traditsioonilise prime time telereklaami hiilgeaeg ja mõju on läbi, nentis Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimees Alberto Canteli.
Alberto Canteli
  • Alberto Canteli
Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Kuldmuna 2016 meediakategooria žürii esimehe Alberto Canteli ettekandest „Uued suunad meediaplaneerimises: kuidas toime tulla järjest lisanduvate uute kanalitega“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele