• 29.03.16, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis tegelikult peitus "Pissi duši all" sõnumi taga?

„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile Eestis kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis. Reklaamiagentuur Rakett oskab ja suudab luua kampaaniaid, mis ületavad riikide piire,“ ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.
Raketi tiim täna pressikonverentsil Viru hotellis, vasakult: Paul Liivoja, Priit isok ja Siim Pütsepp
  • Raketi tiim täna pressikonverentsil Viru hotellis, vasakult: Paul Liivoja, Priit isok ja Siim Pütsepp
Mis oli tegelikult pissi.ee taga? 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele