Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 29. märts 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mis tegelikult peitus "Pissi duši all" sõnumi taga?

„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile Eestis kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis. Reklaamiagentuur Rakett oskab ja suudab luua kampaaniaid, mis ületavad riikide piire,“ ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.

Mis oli tegelikult pissi.ee taga? 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700