• 29.03.16, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis tegelikult peitus "Pissi duši all" sõnumi taga?

„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile Eestis kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis. Reklaamiagentuur Rakett oskab ja suudab luua kampaaniaid, mis ületavad riikide piire,“ ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.
Mis tegelikult peitus "Pissi duši all" sõnumi taga?
Mis oli tegelikult pissi.ee taga? 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele