Autor: Silja Oja • 8. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Idea Groupi uuring: iga teine teeskleb kiiremat elutempot

Foto: Shutterstock
Iga neljas Eestis uuringus osalenu leidis, et inimestel, kes on pidevalt liikvel ja tegevuses, on huvitavam elu. Samas tunnistas 52% vastanutest, et nad ise teesklevad kiiremat elu, kui neil tegelikult on.

Idea Groupi konverentsil “Tähendusrikkad trendid” räägiti trendidest, mis inimeste elu lähiajal enim mõjutavad: kiire elutempo, superbrändide areng ning inimese tervis ja enesega rahulolu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700