Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Idea Groupi uuring: iga teine teeskleb kiiremat elutempot
Iga neljas Eestis uuringus osalenu leidis, et inimestel, kes on pidevalt liikvel ja tegevuses, on huvitavam elu. Samas tunnistas 52% vastanutest, et nad ise teesklevad kiiremat elu, kui neil tegelikult on.
Idea Groupi konverentsil “Tähendusrikkad trendid” räägiti trendidest, mis inimeste elu lähiajal enim mõjutavad: kiire elutempo, superbrändide areng ning inimese tervis ja enesega rahulolu.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.