Uudised
Ainult tellijale

Brändid peaks vahel turunduse mütsi peast võtma ja lihtsalt head tegema

Jon Burkhart  

Hollandi jalgpalliklubi Ajax on saanud palju PR-i tehes lihtsalt inimlikke tegusid. Ajaxil on 80-aastane fänn, kes on mängudel käinud juba 60 aastat, kuid nüüd ei julge ta enam vanuse tõttu reisida. Ajax võttis ühendust oma sponsori Mercedesega ning nüüd käib fännil järgi auto, kes teda igale mängule toob ja pärast koju viib - kuni tema elupäevade lõpuni.

Intervuu Password 2016 esineja, reaalajas turundamise eksperdi Jon Burkhartiga.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700