Autor: Hando Sinisalu • 2. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Brändid peaks vahel turunduse mütsi peast võtma ja lihtsalt head tegema

Jon Burkhart
Hollandi jalgpalliklubi Ajax on saanud palju PR-i tehes lihtsalt inimlikke tegusid. Ajaxil on 80-aastane fänn, kes on mängudel käinud juba 60 aastat, kuid nüüd ei julge ta enam vanuse tõttu reisida. Ajax võttis ühendust oma sponsori Mercedesega ning nüüd käib fännil järgi auto, kes teda igale mängule toob ja pärast koju viib - kuni tema elupäevade lõpuni.

Intervuu Password 2016 esineja, reaalajas turundamise eksperdi Jon Burkhartiga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700