Autor: Hando Sinisalu • 2. märts 2016
Ainult tellijatele

Brändid peaks vahel turunduse mütsi peast võtma ja lihtsalt head tegema

Jon Burkhart

Hollandi jalgpalliklubi Ajax on saanud palju PR-i tehes lihtsalt inimlikke tegusid. Ajaxil on 80-aastane fänn, kes on mängudel käinud juba 60 aastat, kuid nüüd ei julge ta enam vanuse tõttu reisida. Ajax võttis ühendust oma sponsori Mercedesega ning nüüd käib fännil järgi auto, kes teda igale mängule toob ja pärast koju viib - kuni tema elupäevade lõpuni.

Intervuu Password 2016 esineja, reaalajas turundamise eksperdi Jon Burkhartiga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700