Hando Sinisalu • 2. märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Brändid peaks vahel turunduse mütsi peast võtma ja lihtsalt head tegema

Jon Burkhart  

Hollandi jalgpalliklubi Ajax on saanud palju PR-i tehes lihtsalt inimlikke tegusid. Ajaxil on 80-aastane fänn, kes on mängudel käinud juba 60 aastat, kuid nüüd ei julge ta enam vanuse tõttu reisida. Ajax võttis ühendust oma sponsori Mercedesega ning nüüd käib fännil järgi auto, kes teda igale mängule toob ja pärast koju viib - kuni tema elupäevade lõpuni.

Intervuu Password 2016 esineja, reaalajas turundamise eksperdi Jon Burkhartiga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com