• 17.02.16, 12:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordil esineb BBDO Ukraina loovjuht Denys Keleberdenko

Kuldmuna digižürii esimees Denys Keleberdenko teeb 17. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonis ettekande "No more digital marketing - everything is digital!".
Denys Keleberdenko
  • Denys Keleberdenko
Denysil on 10 aastat kogemust erinevatest digi- ja traditsioonilistest Ukraina agentuuridest (Ogilvy, McCann). Ta on võitnud oma töödega mitmeid rahvusvaheliste konkursside auhindu (Epica, Golden Hammer, Golden Drum, Effie, Red Apple jt). On töötanud paljude Ukraina ja rahvusvaheliste brändidega nii Euroopas kui ka kaugematel turgudel (Visa, Pepsi, Snickers, Ballantine’s, Martini, Stella Artois, Budweiser).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele