Kuldmuna digižürii esimees Denys Keleberdenko teeb 17. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonis ettekande "No more digital marketing - everything is digital!".
Denysil on 10 aastat kogemust erinevatest digi- ja traditsioonilistest Ukraina agentuuridest (Ogilvy, McCann). Ta on võitnud oma töödega mitmeid rahvusvaheliste konkursside auhindu (Epica, Golden Hammer, Golden Drum, Effie, Red Apple jt). On töötanud paljude Ukraina ja rahvusvaheliste brändidega nii Euroopas kui ka kaugematel turgudel (Visa, Pepsi, Snickers, Ballantine’s, Martini, Stella Artois, Budweiser).
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.