Helen Külaots • 16. veebruar 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Helene Vetik: Turundajad võiks suhtuda blogimisse kui ajakirjandusse

Helene Vetik  Foto: Sandra Palm

Tuntud blogijate abil turundamine on aina kasvav trend. Blogijad on ettevõtte jaoks tõhusad kanalid, sest nad on pidevalt aktiivsed ja neil on oma väljakujunenud fännibaas. Küsisime, milliseid võimalusi turundamiseks läbi blogide näevad Eesti tuntumad blogijad ise. Vastavad blogide “Behind the scenes PR-girl” autor Aljona Eesmaa ning “Uustuus” autor Helene Vetik.

Kuidas käib blogide kaudu turundamine?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com