• 16.02.16, 22:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helene Vetik: Turundajad võiks suhtuda blogimisse kui ajakirjandusse

Tuntud blogijate abil turundamine on aina kasvav trend. Blogijad on ettevõtte jaoks tõhusad kanalid, sest nad on pidevalt aktiivsed ja neil on oma väljakujunenud fännibaas. Küsisime, milliseid võimalusi turundamiseks läbi blogide näevad Eesti tuntumad blogijad ise. Vastavad blogide “Behind the scenes PR-girl” autor Aljona Eesmaa ning “Uustuus” autor Helene Vetik.
Helene Vetik
  • Helene Vetik Foto: Sandra Palm
Kuidas käib blogide kaudu turundamine?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele