Autor: Helen Külaots • 16. veebruar 2016
Ainult tellijatele

Helene Vetik: Turundajad võiks suhtuda blogimisse kui ajakirjandusse

Helene Vetik
Autor: Sandra Palm

Tuntud blogijate abil turundamine on aina kasvav trend. Blogijad on ettevõtte jaoks tõhusad kanalid, sest nad on pidevalt aktiivsed ja neil on oma väljakujunenud fännibaas. Küsisime, milliseid võimalusi turundamiseks läbi blogide näevad Eesti tuntumad blogijad ise. Vastavad blogide “Behind the scenes PR-girl” autor Aljona Eesmaa ning “Uustuus” autor Helene Vetik.

Kuidas käib blogide kaudu turundamine?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700