Autor: Hando Sinisalu • 3. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Balder Onarheim: Oluline on vahet teha kunstilisel loovusel ja professionaalsel loovusel

Balder Onarheim
Paljud inimesed peavad loomingulisuse all silmas kunstilist loomingulisust. Oodatakse, et loominguline inimene peaks riietuma ekstravagantselt ja käituma ekstsentriliselt. Kas loovus on tõesti omane vaid valitutele? Loe intervjuud kreatiivsuse uurija Balder Onarheimiga (Taani).

Räägi palun pisut endast ja sellest, mida Passwordi konverentsil sinu ettekandest oodata võib?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700