• 03.02.16, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balder Onarheim: Oluline on vahet teha kunstilisel loovusel ja professionaalsel loovusel

Paljud inimesed peavad loomingulisuse all silmas kunstilist loomingulisust. Oodatakse, et loominguline inimene peaks riietuma ekstravagantselt ja käituma ekstsentriliselt. Kas loovus on tõesti omane vaid valitutele? Loe intervjuud kreatiivsuse uurija Balder Onarheimiga (Taani).
Balder Onarheim
  • Balder Onarheim
Räägi palun pisut endast ja sellest, mida Passwordi konverentsil sinu ettekandest oodata võib?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele