• 28.01.16, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joao Rei: Tulevikureklaamid loovad end ise

Juba mõne aja pärast on oodata uusi digireklaamide formaate, mis kohandavad ennast vastavalt vaatajale. Nii juhtub kõikide digikujul esitatavate reklaamidega: muutub telereklaam, välimeedia ja ka bännerid mobiilis. Reklaamid loovad end ise (see on loomeinimestele loomulikult hirmus mõeldagi), kirjutab Idea Groupi digitaalse innovatsiooni juht Joao Rei.
Joao Rei
  • Joao Rei
2015 oli digiturunduses suurepärane aasta. Digitaalne turundus on täna juba norm – nii kliendid, loovjuhid kui ka meediaagentuurid on mõistnud digikanalite tähtsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele