• 26.01.16, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Greta Kingola sai kommunikatsiooniettevõtte In Nomine partneriks

Kommunikatsiooniettevõtte In Nomine osanike ring laienes kolmanda partneri võrra – alanud aastast on 10% osalus ettevõttes In Nomine konsultandil Greta Kingolal.
Greta Kingola
  • Greta Kingola
Greta Kingola on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli ärijuhtimise eriala. Magistrikraadi strateegilises turunduses kaitses ta Kölni Ülikoolis, kus läbis ka pikaajalise noorte juhtide programmi. 2015. aastal valis Marketingi Instituut tema töö parimaks turundusalaseks magistritööks Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele