• 20.01.16, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola kuulutas välja ülemaailmse „Ühtse brändi“ turundusstrateegia

Eile Pariisis toimunud esitlusel kuulutas Coca-Cola turundusjuht Marcos de Quinto välja uue ülemaailmse „Ühtse brändi“ („One Brand“) turundusstrateegia, mis ühendab esmakordselt Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero ja Coca-Cola Life joogid ühise Coca-Cola brändi alla ühtse ülemaailmse loovkampaaniaga “Taste the Feeling”.
Coca-Cola kuulutas välja ülemaailmse „Ühtse brändi“ turundusstrateegia
„Ühtse brändi“ strateegia laiendab Coca-Cola brändi väärtuse ja ikoonilise märgi kogu kaubamärgile, ühendades kogu Coca-Cola pere maailma juhtiva joogibrändi alla. Koos uue strateegiaga käivitub ka ülemaailmne kampaania “Taste the Feeling”, mis kasutab universaalseid lugusid ja igapäevaseid hetki, et jõuda klientideni kõikjal maailmas. Eesmärgiks on tutvustada toodet loovalt, tõstes esile kogemuse ja lihtsa naudingu, mida pakub Coca-Cola – ükskõik millise Coca-Cola – joomine. Samuti on eesmärgiks välja tuua ettevõtte poolt  pakutav valik, mis annab klientidele võimaluse valida Coca-Cola, mis sobib nende maitse, elustiili ja toitumisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele