• 16.12.15, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähem äppe ja bännereid, rohkem sisuturundust! Leedu digiturunduse trendid.

Küsimustele vastab Leedu agentuuri MILK digivaldkonna juht Aurelija Petrauskyte. MILK on Baltikumi enim auhindu võitnud agentuur ja Baltcbesti „Baltic Agency of the Year 2015“ tiitli võitja.
Aurelija Petrauskyte
  • Aurelija Petrauskyte
Leedul on majanduskasvu mõttes läinud sel aastal tunduvalt paremini kui Eestil. Kuidas tundub aasta 2015 agentuuri vaatepunktist ja turunduse aspektist? Millised olid peamised turundustrendid ja -arengud Leedus?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele