• 16.12.15, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähem äppe ja bännereid, rohkem sisuturundust! Leedu digiturunduse trendid.

Küsimustele vastab Leedu agentuuri MILK digivaldkonna juht Aurelija Petrauskyte. MILK on Baltikumi enim auhindu võitnud agentuur ja Baltcbesti „Baltic Agency of the Year 2015“ tiitli võitja.
Aurelija Petrauskyte
  • Aurelija Petrauskyte
Leedul on majanduskasvu mõttes läinud sel aastal tunduvalt paremini kui Eestil. Kuidas tundub aasta 2015 agentuuri vaatepunktist ja turunduse aspektist? Millised olid peamised turundustrendid ja -arengud Leedus?

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele