25. november 2015
Ainult tellijatele

Üheksa nõuannet sisuturunduseks sotsiaalmeedias

Kaisa Kattai

Turundus ei koosne sellest, mida sa toodad, vaid sellest, missuguseid lugusid sa jutustad. GOAL Marketingi sotsiaalmeediaspetsialist Kaisa Kattai annab novembrikuu ajakirjas Kaja nõu, kuidas sisustrateegia sotsiaalmeedias vastavalt ärilistele eesmärkidele paika panna ja seejärel süsteemselt ellu viia.

Mäletate väljendit „Kui sa pole internetis, siis pole sind olemas”? Praegu võib sedasama väita sotsiaalmeedia kohta. Sotsiaalmeediakanalid on avanud uue kiirtee ettevõtte ja kliendi vahel. Lihtne toodete reklaamimine on asendunud kahepoolse suhtlusega usalduse võitmise eesmärgil.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700