• 25.11.15, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üheksa nõuannet sisuturunduseks sotsiaalmeedias

Turundus ei koosne sellest, mida sa toodad, vaid sellest, missuguseid lugusid sa jutustad. GOAL Marketingi sotsiaalmeediaspetsialist Kaisa Kattai annab novembrikuu ajakirjas Kaja nõu, kuidas sisustrateegia sotsiaalmeedias vastavalt ärilistele eesmärkidele paika panna ja seejärel süsteemselt ellu viia.
Kaisa Kattai
  • Kaisa Kattai
Mäletate väljendit „Kui sa pole internetis, siis pole sind olemas”? Praegu võib sedasama väita sotsiaalmeedia kohta. Sotsiaalmeediakanalid on avanud uue kiirtee ettevõtte ja kliendi vahel. Lihtne toodete reklaamimine on asendunud kahepoolse suhtlusega usalduse võitmise eesmärgil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele