• 12.11.15, 17:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Soome turismiturunduse superstaar - Finngenerator

Juba aastaid on Aasia turistid nautinud materiaalseid mõnusid Pariisis, New Yorgis ja Londonis. Nüüd hakkab tunduma, et aastatepikkune luksuse sisseahmimine on ennast ammendanud. Chaneli käekotid ja 4-tunnised Eiffeli torni järjekorrad asenduvad tasapisi teistsuguse turismiga, mille osaks on looduse nautimine. Soome värske õhk ja puutumata loodus on jaapanlaste ja hiinlaste jaoks äärmiselt külgetõmbavad.
Finngenerator
  • Finngenerator
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele