Autor: Hando Sinisalu • 12. november 2015
Ainult tellijatele

Case study: Soome turismiturunduse superstaar - Finngenerator

Finngenerator

Juba aastaid on Aasia turistid nautinud materiaalseid mõnusid Pariisis, New Yorgis ja Londonis. Nüüd hakkab tunduma, et aastatepikkune luksuse sisseahmimine on ennast ammendanud. Chaneli käekotid ja 4-tunnised Eiffeli torni järjekorrad asenduvad tasapisi teistsuguse turismiga, mille osaks on looduse nautimine. Soome värske õhk ja puutumata loodus on jaapanlaste ja hiinlaste jaoks äärmiselt külgetõmbavad.

TAUST

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700