• 12.11.15, 17:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Soome turismiturunduse superstaar - Finngenerator

Juba aastaid on Aasia turistid nautinud materiaalseid mõnusid Pariisis, New Yorgis ja Londonis. Nüüd hakkab tunduma, et aastatepikkune luksuse sisseahmimine on ennast ammendanud. Chaneli käekotid ja 4-tunnised Eiffeli torni järjekorrad asenduvad tasapisi teistsuguse turismiga, mille osaks on looduse nautimine. Soome värske õhk ja puutumata loodus on jaapanlaste ja hiinlaste jaoks äärmiselt külgetõmbavad.
Finngenerator
  • Finngenerator
TAUST

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele