26. oktoobrist 1. novembrini toimunud kampaania eesmärgiks oli tuletada meelde, kui oluline on kontakt lapsega ja anda lapsevanematele näpunäited - kui lihtne seda on saavutada.
Kampaania viisid läbi Terevisioonist tuttav Kai-Leen Mägi, operaator Kertu Köösel, Perekeskuse Sina ja Mina juhatuse esimees Annika Roosa ja projektijuht Kärt Vajakas. Mõttetöö meeskonnas olid: Ester Rõuk, Kadri Järv-Mändoja, Raivo Ilmsalu ja Auli Andersalu-Targo.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.