• 04.11.15, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Perekeskus Sina ja Mina korraldas lastevanematele suunatud kampaania: „Ole kohal!“

26. oktoobrist 1. novembrini toimunud kampaania eesmärgiks oli tuletada meelde, kui oluline on kontakt lapsega ja anda lapsevanematele näpunäited - kui lihtne seda on saavutada.
Perekeskus Sina ja Mina korraldas lastevanematele suunatud kampaania: „Ole kohal!“
Kampaania viisid läbi Terevisioonist tuttav Kai-Leen Mägi, operaator Kertu Köösel, Perekeskuse Sina ja Mina juhatuse esimees Annika Roosa ja projektijuht Kärt Vajakas. Mõttetöö meeskonnas olid: Ester Rõuk, Kadri Järv-Mändoja, Raivo Ilmsalu ja Auli Andersalu-Targo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele