Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aavo Kokk: Vaata probleeme kui õppeülesannet
Catella Corporate Finance Aavo Kokk rääkis täna Eesti networkingu esikonverentsil Best B2B 2015 oma elust kui õppetunnist. „Ebameeldivad olukorrad on kõige kiftimad, aga sa pead suutma neid vaadata nagu filmi,“ ütles ta.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.