• 29.10.15, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aavo Kokk: Vaata probleeme kui õppeülesannet

Catella Corporate Finance Aavo Kokk rääkis täna Eesti networkingu esikonverentsil Best B2B 2015 oma elust kui õppetunnist. „Ebameeldivad olukorrad on kõige kiftimad, aga sa pead suutma neid vaadata nagu filmi,“ ütles ta.
Aavo Kokk
  • Aavo Kokk Foto: Raul Mee
Aavo Koka tegutsemise põhimõtted:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele