• 23.10.15, 14:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami blokeerija, paanika ja innovatsioon

Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija ja üha enam levib seisukoht, et tavapärane reklaamimudel veebis on purunemas. Meediatarbimine ja reklaam kolivad veebist äppidesse.
Reklaami blokeerija, paanika ja innovatsioon
  • Foto: Shutterstock
Meedia eksistentsiaalne kriis (parima kokkuvõtte sellest on teinud Vox) pärast seda, kui Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija, on süvendanud diskussiooni digitaalsest meediast ja digitaalsest turundusest. Paljud väitlejad keelduvad aga aktsepteerimast seda, mida nad peavad reklaami blokeerijatest põhjustatud surmaohuks. „Tere tulemast põrgusse” kannab näiteks pealkirja artikkel portaalis The Verge. Seisukohast olenemata nõustub enamik sellega, et kui kasutajatele on antud võimalus reklaami blokeerida, siis nad teevad seda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele