Ainult tellijatele
23. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaami blokeerija, paanika ja innovatsioon

Autor: Shutterstock

Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija ja üha enam levib seisukoht, et tavapärane reklaamimudel veebis on purunemas. Meediatarbimine ja reklaam kolivad veebist äppidesse.

Meedia eksistentsiaalne kriis (parima kokkuvõtte sellest on teinud Vox) pärast seda, kui Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija, on süvendanud diskussiooni digitaalsest meediast ja digitaalsest turundusest. Paljud väitlejad keelduvad aga aktsepteerimast seda, mida nad peavad reklaami blokeerijatest põhjustatud surmaohuks. „Tere tulemast põrgusse” kannab näiteks pealkirja artikkel portaalis The Verge. Seisukohast olenemata nõustub enamik sellega, et kui kasutajatele on antud võimalus reklaami blokeerida, siis nad teevad seda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700