Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
WAZZAP?-il esineb Tallinn Music Weeki välisturundusjuht Kadri Sundja
WAZZAP?-i kavasse lisandus meelelahutusvaldkonna esineja, Tallinn Music Weeki välisturundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Sundja.
Kadri Sundja alustas Tallinn Music Weeki juures 2013. aastal turundusassistendina. Aasta hiljem võttis ta enese hallata festivali kommunikatsiooni. Hetkel on tema vastutusalaks välissuhtlus, sealjuhlgas ka välisturundus.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.