Autor: Silja Oja • 20. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB-s läheb rohkem kui iga teine turunduseuro sisuturundusse

Raimond Kaljulaid ja Silver Vohu
Foto: Silja Oja
Kui meie emafirmas läheb iga teine kroon turunduseelarvest sisuturundusse, siis meil läheb rohkem kui iga teine euro, rääkis SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu täna Best Marketing Clubis.

20. oktoobril toimunud Best Marketing Clubis esines SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu, kes rääkis, kuidas SEB-s turundust tehakse, keskendudes pikemalt ühele SEB sisuturunduse projektile – juttu oli dokumentaalfilmist kui kommunikatsioonivahendist. Klubihommikut modereeris sisuturunduse agentuuri PRB juht Raimond Kaljulaid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700