• 20.10.15, 21:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB-s läheb rohkem kui iga teine turunduseuro sisuturundusse

Kui meie emafirmas läheb iga teine kroon turunduseelarvest sisuturundusse, siis meil läheb rohkem kui iga teine euro, rääkis SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu täna Best Marketing Clubis.
Raimond Kaljulaid ja Silver Vohu
  • Raimond Kaljulaid ja Silver Vohu Foto: Silja Oja
20. oktoobril toimunud Best Marketing Clubis esines SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu, kes rääkis, kuidas SEB-s turundust tehakse, keskendudes pikemalt ühele SEB sisuturunduse projektile – juttu oli dokumentaalfilmist kui kommunikatsioonivahendist. Klubihommikut modereeris sisuturunduse agentuuri PRB juht Raimond Kaljulaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele