• 13.10.15, 18:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbanki digitaalsete teenuste osakonda asus juhtima Agnes Oidsalu

Septembrist alustas Swedbanki klienditeenuste divisjonis tööd digitaalsete teenuste osakonna juht Agnes Oidsalu, kes viimati töötas pangas Tallinna regiooni direktorina.
Agnes Oidsalu
  • Agnes Oidsalu
Agnes Oidsalu on Swedbankis täitnud erinevaid ametikohti - ta alustas pangas 1999. aastal asendustellerina ning on töötanud erinevatel ametikohtadel ja mitmetes valdkondades. Viimased 8 aastat on ta olnud seotud Tallinna regiooni juhtimisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele