• 07.10.15, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea PR-i asus juhtima Gerrit Mäesalu

Alates selle aasta suvest on Idea PR-i tegevjuht Gerrit Mäesalu. Gerrit on varasemalt töötanud erakond Isamaa ja Res Publica Liit kommunikatsioonijuhina, vanemkonsultandina kommunikatsioonibüroos JLS ning riigiprokuratuuri avalike suhete osakonna juhina.
Gerrit Mäesalu
  • Gerrit Mäesalu
“Liitusin Idea PR-i meeskonnaga, sest pean ettevõtte tugevaks konkurentsieeliseks kuulumist Idea Groupi. Olen veendunud, et turundus, sotsiaalmeedia ning meedia- ja partnersuhted sulanduvad üha enam ühtseks terviklikuks kommunikatsioonivooks. Siin tulevadki esile ettevõtte eelised, mis suudab professionaalselt ja integreeritult katta kõiki eelnimetatud valdkondi. Idea PR pakub laia teenustespektrit ning on strateegiliseks partneriks erinevatele ettevõtetele ja organisatsioonidele,” ütles Mäesalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele