5. oktoober 2015
Ainult tellijatele

Traditsioonilisest massreklaamist loobuja SEB: raske oli suunamuutus eelkõige agentuuride jaoks

Silver Vohu

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu peab traditsioonilisest massireklaamist loobumise peamiseks raskuseks seda, et suunamuutus on keeruline agentuuride jaoks. Loe, mida soovitab Silver Vohu ettevõtetele, kes koostavad oma järgmise aasta turunduseelarvet, aga kardavad muudatusi teha.

Traditsioonilise reklaaminduse osakaal on SEB panga turunduskommunikatsioonis nii Eestis kui kogu Baltikumis väga väike ja kahanevas trendis. Millal ja miks SEB jõudis tulemusele, et traditsiooniline reklaam ei vii panka eesmärkideni?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700