• 05.10.15, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Traditsioonilisest massreklaamist loobuja SEB: raske oli suunamuutus eelkõige agentuuride jaoks

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu peab traditsioonilisest massireklaamist loobumise peamiseks raskuseks seda, et suunamuutus on keeruline agentuuride jaoks. Loe, mida soovitab Silver Vohu ettevõtetele, kes koostavad oma järgmise aasta turunduseelarvet, aga kardavad muudatusi teha.
Silver Vohu
  • Silver Vohu
Traditsioonilise reklaaminduse osakaal on SEB panga turunduskommunikatsioonis nii Eestis kui kogu Baltikumis väga väike ja kahanevas trendis. Millal ja miks SEB jõudis tulemusele, et traditsiooniline reklaam ei vii panka eesmärkideni?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele