Kuidas töötavad turunduses toidublogid? Oma kogemusi jagavad toidublogijad Ragne Värk ja Grete Sutrop.
Veel kümmekond aastat tagasi leidsid kokandushuvilised inspiratsiooni ja õpetusi peamiselt kokaraamatutest ja -saadetest. Viimasel ajal on järjest enam populaarsust võitmas toidublogid, mis pakuvad retsepte ja ideid ka kõige nõudlikumale toiduentusiastile. Toidublogide võidukäiku on märganud ka ettevõtted, kes on leidnud nendes uue turunduskommunikatsioonikanali.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“