• 17.09.15, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toidublogid – uus turunduskommunikatsioonikanal

Kuidas töötavad turunduses toidublogid? Oma kogemusi jagavad toidublogijad Ragne Värk ja Grete Sutrop.
Ragne Värk
  • Ragne Värk
Veel kümmekond aastat tagasi leidsid kokandushuvilised inspiratsiooni ja õpetusi peamiselt kokaraamatutest ja -saadetest. Viimasel ajal on järjest enam populaarsust võitmas toidublogid, mis pakuvad retsepte ja ideid ka kõige nõudlikumale toiduentusiastile. Toidublogide võidukäiku on märganud ka ettevõtted, kes on leidnud nendes uue turunduskommunikatsioonikanali.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele