• 09.09.15, 18:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev paneb turundajad joonele

Järgmisel nädalal ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on sektori suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Äripäev paneb turundajad joonele
Äripäev koostas Turunduse TOPi sarnaselt eelmise aastaga, jagades turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfirmadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Ettevõtted reastati pingeritta äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades - see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele