Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäev paneb turundajad joonele
Järgmisel nädalal ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on sektori suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Äripäev koostas Turunduse TOPi sarnaselt eelmise aastaga, jagades turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfirmadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Ettevõtted reastati pingeritta äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades - see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.