Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Trend: järjest vähem tööd turundusagentuuridele
Harvard Business Review avaldas paar nädalat tagasi USA digiagentuuride organisatsiooni The Society of Digital Agencies poolt koostatud uuringu tulemused. Sellest selgub šokeeriv trend: tervelt 37% USA ettevõtetest ei kasuta turundusagentuuride teenuseid (eelmisel aastal oli sama number 13%).
See muidugi ei tähenda, et firmad turundustegevusest loobuksid. Lihtsalt agentuuride kasutamise asemel tehakse rohkem tööd ära ettevõtte enda turundusosakonna poolt maja sees.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.