Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 27. august 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Trend: järjest vähem tööd turundusagentuuridele

Hando Sinisalu
Autor: Marko Mumm, Meediafoto.ee

Harvard Business Review avaldas paar nädalat tagasi USA digiagentuuride organisatsiooni The Society of Digital Agencies poolt koostatud uuringu tulemused. Sellest selgub šokeeriv trend: tervelt 37% USA ettevõtetest ei kasuta turundusagentuuride teenuseid (eelmisel aastal oli sama number 13%).

See muidugi ei tähenda, et firmad turundustegevusest loobuksid. Lihtsalt agentuuride kasutamise asemel tehakse rohkem tööd ära ettevõtte enda turundusosakonna poolt maja sees.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700