Maikuus asus Elisa turundusjuhina tööle Harles Tomberg, kellel on pikaajaline kommunikatsioonitöö kogemus reklaamiagentuurist Tank.
„Elisas on minu eesmärk pikemas perspektiivis lisaks suurepärase turundusosakonna töö edasiarendamisele tuua ettevõtte turundusse ka natuke loomemajandusele omast emotsionaalset lähenemist, pidades silmas Elisa väärikat positsiooni Eesti juhtivate brändide hulgas,“ sõnas mais Elisa turundusjuhi ametisse asunud Harles Tomberg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.