Autor: Silja Oja • 21. juuni 2015
Ainult tellijatele

Kognitiivne neuroteadus: ära usu, mida tarbija räägib

Itiel Dror

Neuroteaduslikest uuringutest on seoses turundusega viimastel aastatel palju juttu olnud. On teada, et turundus peab rääkima lugu ja looma emotsiooni, aga ikka veel tehakse reklaame, mis püüavad tarbijat ratsionaalsete argumentidega kõnetada. Sellest, kuidas tarbijad otsuseid langetavad, rääkis Cannes Lionsil psühholoogiadoktor Itiel Dror.

Cannes Lionsil esines eile University College Londoni (UCL) teadlane, psühholoogiadoktor Itiel Dror, kelle tööks kognitiivse neuroteadlasena on kohtuekspertiisi-, lennunduse- ja meditsiinivaldkonna nõustamine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700