Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Divisioni loovjuht Mart Kase lahkus reklaamiagentuurist, et keskenduda isiklikule ettevõttele
4 aastat ja 6 kuud The Divisioni loovjuhina töötanud Mart Kase lahkus sel nädalal reklaamiagentuurist, et keskenduda edaspidi oma perefirmale Mõte OÜ.
„Edaspidi teen Mõte OÜ alt nii loovjuhtimist kui copywriteri tööd. Mul on valus käsi teksti kirjutamiseks ning terav mõistus terviku kokkusidumiseks visuaalses maailmas," rääkis Mart Kase.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.