• 07.05.15, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Divisioni loovjuht Mart Kase lahkus reklaamiagentuurist, et keskenduda isiklikule ettevõttele

4 aastat ja 6 kuud The Divisioni loovjuhina töötanud Mart Kase lahkus sel nädalal reklaamiagentuurist, et keskenduda edaspidi oma perefirmale Mõte OÜ.
Mart Kase
  • Mart Kase
„Edaspidi teen Mõte OÜ alt nii loovjuhtimist kui copywriteri tööd. Mul on valus käsi teksti kirjutamiseks ning terav mõistus terviku kokkusidumiseks visuaalses maailmas," rääkis Mart Kase.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele