• 30.04.15, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnakampaaniad on turundajate jaoks nagu massipsühhoos

"Varem jäi müügiedendus otseturunduse, nüüd digitaalturunduse varju. Loominguline ressurss on valdkonna hüljanud ja kogu tööstusharu on seetõttu kõvasti kannatanud," räägib koolitaja ja konsunltant Paul Godwin (UK).
Paul Godwin
  • Paul Godwin
Müügiedenduses pole juba aastakümneid märgata silmaga nähtavaid muudatusi. Millest selline konservatiivsus tingitud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele