• 30.04.15, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnakampaaniad on turundajate jaoks nagu massipsühhoos

"Varem jäi müügiedendus otseturunduse, nüüd digitaalturunduse varju. Loominguline ressurss on valdkonna hüljanud ja kogu tööstusharu on seetõttu kõvasti kannatanud," räägib koolitaja ja konsunltant Paul Godwin (UK).
Paul Godwin
  • Paul Godwin
Müügiedenduses pole juba aastakümneid märgata silmaga nähtavaid muudatusi. Millest selline konservatiivsus tingitud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele