• 16.04.15, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti vaade: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev. Artikli autor on Idea Groupi uuringute juht Mauri Sööt.
Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele