• 16.04.15, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti vaade: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev. Artikli autor on Idea Groupi uuringute juht Mauri Sööt.
Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele