• 16.04.15, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti vaade: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev. Artikli autor on Idea Groupi uuringute juht Mauri Sööt.
Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele