Autor: Silja Oja • 18. märts 2015
Ainult tellijatele

Indrek Soom: Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing

Eestis juba paariaastast ökonomeetrilise mudeldamise kogemust omava meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom: „Passwordi üheks teemaks olev Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing, oleme selles oma esimeste klientide tagasiside põhjal üsna veendunud.“ Kommenteerib ETK juht Jaanus Vihand.

Kas äritulemuste parandamiseks tuleks suurendada turundusinvesteeringuid, et seeläbi  kasvatada turuosa ja käivet, või peitub edu hoopis investeeringute vähendamises läbi efektiivsuse suurendamise? Missugused turundustegevused on kõige efektiivsemad? Milline on erinevate meedialiikide ROI? Kes minu konkurentidest mõjutab mu äri kõige enam?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700