Eestis juba paariaastast ökonomeetrilise mudeldamise kogemust omava meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom: „Passwordi üheks teemaks olev Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing, oleme selles oma esimeste klientide tagasiside põhjal üsna veendunud.“ Kommenteerib ETK juht Jaanus Vihand.
Kas äritulemuste parandamiseks tuleks suurendada turundusinvesteeringuid, et seeläbi kasvatada turuosa ja käivet, või peitub edu hoopis investeeringute vähendamises läbi efektiivsuse suurendamise? Missugused turundustegevused on kõige efektiivsemad? Milline on erinevate meedialiikide ROI? Kes minu konkurentidest mõjutab mu äri kõige enam?
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.