Silja Oja • 18. märts 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Indrek Soom: Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing

Eestis juba paariaastast ökonomeetrilise mudeldamise kogemust omava meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom: „Passwordi üheks teemaks olev Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing, oleme selles oma esimeste klientide tagasiside põhjal üsna veendunud.“ Kommenteerib ETK juht Jaanus Vihand.

Kas äritulemuste parandamiseks tuleks suurendada turundusinvesteeringuid, et seeläbi  kasvatada turuosa ja käivet, või peitub edu hoopis investeeringute vähendamises läbi efektiivsuse suurendamise? Missugused turundustegevused on kõige efektiivsemad? Milline on erinevate meedialiikide ROI? Kes minu konkurentidest mõjutab mu äri kõige enam?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com