Eestis juba paariaastast ökonomeetrilise mudeldamise kogemust omava meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom: „Passwordi üheks teemaks olev Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing, oleme selles oma esimeste klientide tagasiside põhjal üsna veendunud.“ Kommenteerib ETK juht Jaanus Vihand.
Kas äritulemuste parandamiseks tuleks suurendada turundusinvesteeringuid, et seeläbi kasvatada turuosa ja käivet, või peitub edu hoopis investeeringute vähendamises läbi efektiivsuse suurendamise? Missugused turundustegevused on kõige efektiivsemad? Milline on erinevate meedialiikide ROI? Kes minu konkurentidest mõjutab mu äri kõige enam?
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.