10. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Passwordi esineja Les Binet: Liiga palju andmeid viib halbade otsusteni

Password 2015 esinejate nimekirja lisandus täna maailma juhtiv ekspert turunduse efektiivsuse valdkonnas – Londoni agentuuri adam&eve/DDB efektiivsusjuht Les Binet.  Adam&Eve/DDB võitis eelmise aasta Cannes Lionsil 22 auhinda ja Ad Age omistas neile nimetuse „International Agency of the Year 2015“.

Sinu kolleeg Peter Field esines paar aastat tagasi Passwordil. Mille poolest sinu ettekanne erineb Peteri omast?

Peter esitles meie eelmise uuringu tulemusi. Meie uus töö on märkimisväärne edasiaendus. 2013.a saime valmis uue uuringu tulemused ja avaldasime raamatu „The Long and The Short of It“. Selle uurimistöö eesmärk oli välja selgitada, milline reklaam töötab lühiajaliselt (ajaperiood kuini 6 kuud) ja milline pikaajaliselt (ajaperiood 1-3 aastat).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700