Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Passwordi esineja Les Binet: Liiga palju andmeid viib halbade otsusteni
Password 2015 esinejate nimekirja lisandus täna maailma juhtiv ekspert turunduse efektiivsuse valdkonnas – Londoni agentuuri adam&eve/DDB efektiivsusjuht Les Binet. Adam&Eve/DDB võitis eelmise aasta Cannes Lionsil 22 auhinda ja Ad Age omistas neile nimetuse „International Agency of the Year 2015“.
Sinu kolleeg Peter Field esines paar aastat tagasi Passwordil. Mille poolest sinu ettekanne erineb Peteri omast?
Peter esitles meie eelmise uuringu tulemusi. Meie uus töö on märkimisväärne edasiaendus. 2013.a saime valmis uue uuringu tulemused ja avaldasime raamatu „The Long and The Short of It“. Selle uurimistöö eesmärk oli välja selgitada, milline reklaam töötab lühiajaliselt (ajaperiood kuini 6 kuud) ja milline pikaajaliselt (ajaperiood 1-3 aastat).