2015. aasta alguses ühinesid üritusturundusagentuurid X3M Marketing ja ID Production. Ettevõte kannab edaspid nime ID Production.
"Oleme produtseerinud nii Eesti suurima spordisündmuse Euroopa meistrivõistlused iluuisutamises, mis rahvusvaheliste telekanalite vahendusel jõudis sadade miljonite televaatajateni, kui ka kodumaise telemaastiku vaatajarekordeid purustanud telesaate “Tähed Jääl”. Meie Ideeks oli EMA (Eesti Muusikaauhinnad) gala uue Identiteedi loomine ning produktsiooni taseme tõstmine," rääkis senistest saavutustest ettevõtte juht Ken Matsalu. Ettevõtete ühinemise põhjuseks oli Matsalu sõnul klientide projektide mahu suurenemine.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.