Silja Oja • 19 veebruar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Helen Noormets: mällusööbivam oli Varro Vooglaiu ristiretk

2014. aasta meeldejäävamaid kampaaniaid ja turundustegevusi meenutab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.

Kõige mällusööbivam kampaania oli eelmisel aastal minu jaoks Varro Vooglaiu ristiretk kooseluseaduse vastu. Kahtlemata väga hästi läbi mõeldud kampaania ei saavutanud küll eesmärki. Aga heidutusena mõeldud varjamatu agressiivsus ja isiklikud rünnakud olid jahmatamapanevad võtted, mille sarnaseid polnud enne nähtudki. Käivitus seninägematu ideoloogiline sõda, kus pooli valimata olla ei saanud. See tekitas korraliku raputuse ja jättis palju mõtteainet ka edaspidiseks. Ja pole ilmselt kahtlust, et Vooglaiust kuuleme veel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee