Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 19. veebruar 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Helen Noormets: mällusööbivam oli Varro Vooglaiu ristiretk

2014. aasta meeldejäävamaid kampaaniaid ja turundustegevusi meenutab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.

Kõige mällusööbivam kampaania oli eelmisel aastal minu jaoks Varro Vooglaiu ristiretk kooseluseaduse vastu. Kahtlemata väga hästi läbi mõeldud kampaania ei saavutanud küll eesmärki. Aga heidutusena mõeldud varjamatu agressiivsus ja isiklikud rünnakud olid jahmatamapanevad võtted, mille sarnaseid polnud enne nähtudki. Käivitus seninägematu ideoloogiline sõda, kus pooli valimata olla ei saanud. See tekitas korraliku raputuse ja jättis palju mõtteainet ka edaspidiseks. Ja pole ilmselt kahtlust, et Vooglaiust kuuleme veel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700