• 19.02.15, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helen Noormets: mällusööbivam oli Varro Vooglaiu ristiretk

2014. aasta meeldejäävamaid kampaaniaid ja turundustegevusi meenutab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.
Kõige mällusööbivam kampaania oli eelmisel aastal minu jaoks Varro Vooglaiu ristiretk kooseluseaduse vastu. Kahtlemata väga hästi läbi mõeldud kampaania ei saavutanud küll eesmärki. Aga heidutusena mõeldud varjamatu agressiivsus ja isiklikud rünnakud olid jahmatamapanevad võtted, mille sarnaseid polnud enne nähtudki. Käivitus seninägematu ideoloogiline sõda, kus pooli valimata olla ei saanud. See tekitas korraliku raputuse ja jättis palju mõtteainet ka edaspidiseks. Ja pole ilmselt kahtlust, et Vooglaiust kuuleme veel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele