Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saku Õlletehas kasutab jõulukingitusteks kohalikku käsitööd
Sel aastal lähenes Saku Õlletehas aastalõpuettevalmistustele tavapärasest teisiti ja kaasas jõulukinkide valmistamisse Saku kohalikud käsitööhuvilised naised, tellides neilt 100 paari käsitsi kootud käpikuid.
„Otsustasime toetada kohaliku käsitöö levikut ja lisada seda oma aastalõpukingituste sekka. Valla suurima ettevõtte ja tööandjana soovime jõudumööda ikka kohalikus elus kaasa lüüa,” ütles Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg. “Täname omaltpoolt väga kõiki Saku käsitöömeistreid ja kudumise eestvedajat Sirle Reiut, kes aitasid selle mõtte ellu viia.“
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.