• 27.11.14, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehas kasutab jõulukingitusteks kohalikku käsitööd

Sel aastal lähenes Saku Õlletehas aastalõpuettevalmistustele tavapärasest teisiti ja kaasas jõulukinkide valmistamisse Saku kohalikud käsitööhuvilised naised, tellides neilt 100 paari käsitsi kootud käpikuid.
„Otsustasime toetada kohaliku käsitöö levikut ja lisada seda oma aastalõpukingituste sekka. Valla suurima ettevõtte ja tööandjana soovime jõudumööda ikka kohalikus elus kaasa lüüa,” ütles Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg. “Täname omaltpoolt väga kõiki Saku käsitöömeistreid ja kudumise eestvedajat Sirle Reiut, kes aitasid selle mõtte ellu viia.“ 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele