Sel aastal lähenes Saku Õlletehas aastalõpuettevalmistustele tavapärasest teisiti ja kaasas jõulukinkide valmistamisse Saku kohalikud käsitööhuvilised naised, tellides neilt 100 paari käsitsi kootud käpikuid.
„Otsustasime toetada kohaliku käsitöö levikut ja lisada seda oma aastalõpukingituste sekka. Valla suurima ettevõtte ja tööandjana soovime jõudumööda ikka kohalikus elus kaasa lüüa,” ütles Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg. “Täname omaltpoolt väga kõiki Saku käsitöömeistreid ja kudumise eestvedajat Sirle Reiut, kes aitasid selle mõtte ellu viia.“
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“