Autor: Silja Oja • 18. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

WAZZAP: Reklaam peab mahtuma poolde peopessa

11. - 12. novembril 2014 korraldas Best Marketing Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses turunduskonverentsi Turunduskonverents WAZZAP?. Siinkohal väike kokkuvõte räägitust.

WAZZAPil esinenud Kaubamaja ajakirja Hooaeg peatoimetaja Britta Ratas soovitas panustada rohkem HEA sisu loomisse, mitte lihtsalt ROHKEM sisu tootmisse. "Turundusse tööle EI saa, kui kirjutada EI oska!" ütles Ratas.

„Kommunikatsiooni kvaliteet kõigub Eestis stabiilselt halva ja keskpärase vahepeal,“ nentis Taevas Ogilvy tegevjuht Rein Iida. Mis põhjustab halba ja keskpärast taset? Rein Iida hinnangul põhjustab seda see, et tahetakse saavutada head tulemust vähese raha ja ajaga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700