Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Internet 2014 konverentsi lühikokkuvõte
Kokkuvõtte konverentsist tegi WSI Online'i partner Kristjan-Paul Raude.
17. - 18. septembril toimus Best Marketingi eestvedamisel EEsti digitaalturunduse aastasündmus Best Internet 2014. WSI esindaja Kristjan-Paul Raude tegi kohapeal räägitust kokkuvõte, mida saab lugeda SIIT.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.