• 08.10.14, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anders Midtgaard: Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed

"Kui sul pole midagi varjata, pole sul vaja ka levitada propagandat. Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed. Kas Apple või Google karjuvad? Ei, sest nad ei pea seda tegema," ütleb Taani juhtimiskonsultant, visionäär ja turundaja Anders Midtgaard, kes esineb 6. novembril kommunikatsioonijuhtimise mõttekojas KAJA 2014.
Sõna „propaganda“ seostub paljudele inimestele millegi negatiivsega, mille eest ei ole pääsu. Teie esinete ajakirja KAJA egiidi all toimuval propagandakonverentsil hoopis positiivse propaganda ettekandega. Mida tähendab „positiivne propaganda“?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele