• 08.10.14, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anders Midtgaard: Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed

"Kui sul pole midagi varjata, pole sul vaja ka levitada propagandat. Kõige kõvema häälega karjujad pole usaldusväärsed. Kas Apple või Google karjuvad? Ei, sest nad ei pea seda tegema," ütleb Taani juhtimiskonsultant, visionäär ja turundaja Anders Midtgaard, kes esineb 6. novembril kommunikatsioonijuhtimise mõttekojas KAJA 2014.
Sõna „propaganda“ seostub paljudele inimestele millegi negatiivsega, mille eest ei ole pääsu. Teie esinete ajakirja KAJA egiidi all toimuval propagandakonverentsil hoopis positiivse propaganda ettekandega. Mida tähendab „positiivne propaganda“?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele