• 02.10.14, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jõulujazzi Pimemüügi kampaania: pilet -50%, aga esineja saladuses

1. oktoobri hommikul alustas Jazzkaar Jõulujazzi Pimemüügi kampaaniaga, kus 50% soodustusega paisati müüki 830 Jõulujazzi piletit. Konks oli asja juures see, et avalikustati kontserdi päev, kellaaeg ja koht, aga esineja jäi üllatuseks. Programm avalikustatakse alles 3. oktoobril.
"2012. aastal toimus Pimemüük esimest korda ja siis müüsime 471 piletit, 2013. aastal 552 piletit. Täna hommikuks oleme müünud Pimemüügiga 830-st piletist ära juba 671 ning tekitanud olukorra, kus inimesed helistavad kontorisse ja küsivad, millised artistid on Jõulujazzi programmi kaasatud," rääkis Jazzkaare turundusjuht Eva Saar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele