26. juuni 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eesti delegaatide muljeid Cannes Lions 2014 festivalist

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid. Märksõnad: Turundus peab toimuma kogu aeg ja reaalajas | Mobiiliturunduse tähtsus kasvab | Turunduses on oluline lugude jutustamine | Headus müüb!

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com