26. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti delegaatide muljeid Cannes Lions 2014 festivalist

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid. Märksõnad: Turundus peab toimuma kogu aeg ja reaalajas | Mobiiliturunduse tähtsus kasvab | Turunduses on oluline lugude jutustamine | Headus müüb!

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid.

EMT brändi- ja kommunikatsioonijuht Kristi Männik:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700