• 26.06.14, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti delegaatide muljeid Cannes Lions 2014 festivalist

Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid. Märksõnad: Turundus peab toimuma kogu aeg ja reaalajas | Mobiiliturunduse tähtsus kasvab | Turunduses on oluline lugude jutustamine | Headus müüb!
Hando Sinisalu küsis Nizza-Tallinna lennukis koduteel Eesti delegatsiooni liikmetelt Cannes Lionsi festivali muljeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele