• 16.05.14, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meil on tellimusi nii palju, et ei jõua tööd ära teha?

"Mind on mitmel korral jahmatanud, kui puudulikud on keskmise turundusjuhi teadmised internetiturundusest. Kui pole voli ega eelarvet, siis on raske mistahes valdkonda hästi juhtida. Aga kui puuduvad ka elementaarsed teadmised, siis on ikka kuri karjas küll. Internetiturundus ei ole uus asi. Pigem on see sama vana kui vaba ja tavainimesteni ulatuv internet tervikuna. Samuti olen kuulnud väidet, et meil ei ole internetikeskkonda ega vastavat reklaami vaja, sest meie äri on saanud seni ilma selleta hakkama. Sage on ka põhjendus, et meil on tellimusi nii palju, et ei jõua tööd ära teha," kirjutab e-äri mõtestaja ja juurutaja Timm Rannu Altex Expertsist.
Turundusjuhi ametinimetus on lihtsalt ilus nimi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele